Rīgā sācis darbību jauns procesinga centrs DECTA, kas specializējas starptautiskā online biznesa apkalpošanā.
Piedāvāto pakalpojumu spektra un tehnoloģisko risinājumu līmeņa ziņā DECTA ir vismodernākais un progresīvākais procesinga centrs Baltijas reģionā.
Par jaunā centra izveidi, kas ilga aptuveni gadu, tika oficiāli paziņots starptautiskajā elektroniskās komercijas konferencē "eCom21" Rīgā 2014. gada rudenī; drīz pēc tā tika pabeigti visi tehnoloģiskie darbi. Šobrīd procesinga centrs nodrošina pilnvērtīgu un nepārtrauktu klientu apkalpošanu.
Kā ziņo kompānijas DECTA vadība, par centra klientiem kļūs bankas, kā arī nebanku finanšu institūcijas, maksājumu pakalpojumu provaideri (IPSP), online tirgotāji no Baltijas, ES, NVS un citiem pasaules reģioniem.
Saviem klientiem procesinga centrs DECTA piedāvā ekspluatācijai gatavus tehnoloģiskus risinājumus, nodrošina nepārtrauktu servisu, kā arī vienkāršu un ērtu integrāciju.
Šobrīd DECTA pilnībā apkalpo Rietumu Bankas maksājumu karšu online transakcijas, un tuvākajā laikā plāno kļūt par līderi šī transakciju servisa virzienā Baltijā.
DECTA programmatūra un tehnoloģiskie risinājumi tika izstrādāti sadarbībā ar "Tieto", vienu no vadošajām IT kompānijām Ziemeļeiropā, un starptautisko datortehnoloģiju izstrādes korporāciju "Oracle". Procesinga centrā DECTA ir izveidota augstas klases profesionāļu komanda, kurai ir liela pieredze maksājumu karšu apkalpošanas biznesā.
Kā atzīmē Rietumu Bankas pirmais viceprezidents Ruslans Stecjuks: "Procesinga centrā DECTA pirmo reizi Baltijā ir realizēti visprogresīvākie tehnoloģiskie risinājumi. Kā banka, kas ir reģionālais līderis elektroniskās komercijas apkalpošanā, mēs cenšamies piedāvāt mūsu klientiem visnovatoriskākos pakalpojumus. Tāpēc sadarbība ar DECTA līmeņa procesinga centru sniedz mums lielu konkurences priekšrocību".
Sīkāka informācija ir pieejama mājas lapā www.decta.com.