Plānots, ka no 2025. gada e-rēķinu izmantošana uzņēmumiem būs obligāta. Daudzi jau šobrīd tos izmanto. Tomēr lielākajai daļai priekšā ir pārejas process uz elektronisko rēķinu ieviešanu. Kā sākt izmantot e-rēķinus pēc iespējas vienkāršāk?
Risinājums – izvēlēties tādu grāmatvedības vai biznesa vadības sistēmu, kas līdztekus citām uzņēmumam nepieciešamām funkcijām atbalsta arī e-rēķinu izmantošanu.
Biznesa vadības sistēmā “Standard Books” un “Standard ERP” e-rēķinu funkcija jau ir ietverta komplektā. To saņemsiet kopā ar tādām uzņēmumam svarīgām funkcijām, kā algu aprēķins, avansa norēķini, personāla, grāmatvedības, pārdošanas vadība, kases, loģistikas, noliktavas un ražošanas pārvaldība, klientu vadība, resursu plānošana un daudz citu moduļu biznesa vadībai un analīzei.
Ērti integrējama ar citām uzņēmuma sistēmām
Biznesa programmatūras “Standard Books” un “Standard ERP” piedāvā plašāko dažādu funkciju integrāciju klāstu, ko uzņēmumi var izmantot efektīvākam darbam, biznesa digitalizācijai un automatizācijai.
To moduļi ar API palīdzību ir viegli integrējami ar citām uzņēmuma sistēmām – e-veikalu, noliktavu sistēmu vai citām programmatūrām, starp kurām jānotiek ātrai un automātiskai informācijas apmaiņai.
API palīdz arī tiem, kuri izmanto dažādus biznesa datu analīzei domātus rīkus, lai nogādātu nepieciešamos datus pareizajā formātā uz pareizo sistēmu.
Kopumā programmatūrai “Standard Books” ir gandrīz 30 moduļu, kas atbalsta uzņēmumus to ikdienas darbībās. Visu šo funkciju izmantošanas iespējas ietvertas ikmēneša maksājumā. Turklāt uzņēmumam nav jāgādā par programmatūras atjauninājumiem un drošību, jo to visu nodrošina tās izstrādātājs un uzturētājs “Excellent Latvia”. Programmatūra izstrādāta un datu glabāšana tiek nodrošināta Eiropas Savienībā.
Kas jādara, lai sāktu izmantot e-rēķinus?
Biznesa vadības sistēmā “Standard Books” un “Standard ERP” e-rēķinu izmantošana tiek nodrošināta, pateicoties integrācijai ar e-rēķinu operatoru “Unifiedpost”. Tādējādi tās lieliski tiek galā ar e-rēķinu veidošanu, sūtīšanu un saņemšanu.
Vienīgais, kas uzņēmumam jādara – jānoslēdz līgums ar “Unifiedpost” un jāaktivizē programmatūra e-rēķinu nosūtīšanai un saņemšanai.
Līdztekus der atcerēties, ka iespēju izmantot e-rēķinus nepieciešams paredzēt arī līgumos ar sadarbības partneriem. To droši dariet jau tagad – tas ļaus izmantot e-rēķinus gan šobrīd, gan nebūs nepieciešams pārslēgt līgumus, ja e-rēķinus sāksiet izmantot vēlāk.
E-rēķinu lielākie plusi
- Iespēja atbrīvoties no papīra un PDF rēķiniem grāmatvedībā
- E-rēķini samazina darba apjomu, ietaupot finanšu līdzekļus un ļaujot laiku izmantot lietderīgāk
- Novērš cilvēciska rakstura kļūdas
- Sniedz uzņēmumam iespēju gūt pārskatu par finanšu stāvokli reālajā laikā, tostarp ērti pārraudzīt maksātājus un nemaksātājus
- Ievērojami samazinās izmaksas. Rēķinu drukāšanai un izsūtīšanai pa pastu vai pat e-pastu, saņemšanai un apstrādei ir lielākas izmaksas
- Ievērojami samazinās krāpšanas risks, jo sistēma nolasa datus no biznesa vadības programmas un spēj arī analizēt, vai sadarbība ir notikusi
E-rēķini būtiski atvieglo uzņēmuma un grāmatveža dzīvi, samazinot darba apjomu un nodrošinot nevainojamu rēķinu kustību. Īpaši vērtīgi tas ir uzņēmumiem, kuri katru dienu izsūta desmitiem un simtiem rēķinu.
“Standard Books” izmanto vairāk nekā 30 000 uzņēmumu Baltijā
Vairāk par “Standard Books” un “Standard ERP” uzzināsiet:
- zvanot pa tālruni +371 67 505060
- mūsu mājaslapā: www.excellent.lv
Aicinām droši sazināties ar mums – palīdzēsim saprast, kā ērti pāriet uz e-rēķinu izmantošanu!