Autorizēties

Darba devēja pienākumi komandējumā un attālinātajā darbā

Kādi ir darba devēja pienākumi, kad darbinieks veic darbu ārpus ierastās darba vietas? Un kā tie atšķiras attālinātā darba un komandējuma gadījumā? Vebinārā izpratīsim attālinātā darba, komandējuma un darba brauciena atšķirības un apskatīsim praktisku piemērus par attālinātā darba organizēšanu. Šoreiz īpašu uzmanību pievērsīsim arī aktuālajām atziņām Latvijas tiesu praksē par šiem darba organizēšanas veidiem.
  • Datums
    27.08.2025.
  • Laiks
    10:00 - 13:15
  • Vieta
    Tiešsaistes platforma "Demio"
Svarīgi! Ja esat iFinanses 12 mēnešu abonents un vēlaties izmantot īpašo cenu, pirms pieteikuma aizpildīšanas, lūdzu, autorizējieties ar savu e-pastu un paroli!
Vebināra tēmas:

Cena ne-abonentiem: 95,04 EUR plus PVN (115 EUR ar PVN)
Cena abonentiem: 85,12 EUR plus PVN (103 EUR ar PVN) 

  • Attālinātais darbs – normatīvā regulējuma attīstība Latvijā.
  • Komandējums – definīcija, un ar ko komandējums atšķiras no darba brauciena.
  • Darba devēja un darbinieka vienošanās par darbu ārpus ierastās darba vietas (komandējums vai attālinātais darbs).
  • Darba devēja pienākumi situācijās, kad darbinieks nestrādā birojā.
  • Izdevumu atlīdzināšanas īpatnības.
  • Praktiski piemēri par attālināta darba organizēšanu.
  • Aktuālās tiesu prakses apskats.
  • Atbildes uz jautājumiem.
Darba kārtība:

10.00-11.30 vebināra norise

11.30-11.45 pauze

11.45-13.15 vebināra norise

Kontaktpersonas:
Ilze Vējkrīgere
Ilze Vējkrīgere
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?